Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Pobūdis: Konsultuoti klientus finansinių paslaugų įsigijimo, sutarčių sudarymo klausimais bei apie turimus automobilius. Analizuoti klientų poreikius ir atsakyti į kylančius klausimus. Užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę. Administruoti įmonės puslapius. Bendrauti su klientais telefonu, elektroniniu paštu, žinutėmis. Duomenų suvedimas į programą.

Reikalavimai: Reikalavimai
Mėgsti bendrauti ir turi pardavimų įgūdžius;
Esi atsakinga ir į rezultatą orientuota asmenybė;
Nebijai nuolatinio tobulėjimo ir gebi susidoroti su dideliu informacijos srautu;
Gebi greitai orientuotis skirtingose situacijose ir priimti sprendimus;
Galėsi klientams atrašyti ir po darbo valandų.

Vertiname, jeigu
Turi patirties klientų aptarnavimo srityje;
Puikiai kalbi bei rašai lietuviškai;
Turi panašios darbo patirties;
Į viską žiūri pozityviai ir optimistiškai.

Mes jums siūlome
Draugiškas kolektyvas;
Visada pasiruošę padėti kolegos;
Galima dirbti iš namų;
Laisviau derinamas darbo grafikas.
Nebūtina daug žinoti apie automobilius, visko išmokome.

Atlyginimas: 700 € iki mokesčių išskaitymo / apie 502 € "į rankas"
Įmonė: UAB "Bonauta"
Miestas: Kaunas
Kreiptis: 864339298, info@bonauto.lt
Paskelbta: 2021.08.31
Galioja iki: 2021.09.30





Atsiliepimai, skundai apie UAB "Bonauta"


Komentaras:
Vardas:
 

Prašome čia rašyti tik komentarus apie įmonę (ne apie save, kad ieškote darbo). Akivaizdžiai šmeižikiški ar komentarai su keiksmažodžiais bus ištrinti. Prie skelbimo bus paskelbtas Jūsų IP adresas, kad esant reikalui, darbdavys galėtų nustatyti kas jį apšmeižė.

       Google apie UAB "Bonauta"
Rekvizitai apie UAB "Bonauta"
Skundailt.com apie UAB "Bonauta"
Verslo žinios apie UAB "Bonauta"
118 apie UAB "Bonauta"
KurRasti apie UAB "Bonauta"