Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (vyrai ir moterys)
Pobūdis:
*Vadovauti 5-10 pastatų priežiūros projektų vadovų komandai.
*Padėti spręsti iškilusius klausimus ir problemas.
*Organizuoti kokybišką ir efektyvų klientų aptarnavimą ir paslaugų pardavimą esamiems klientams.
*Bendradarbiauti su techninio ir aptarnavimo skyriaus vadovais, siekiant užtikrinti paslaugą.
*Atstovauti įmonę susitikimuose su Užsakovais.
Reikalavimai:
*Turėti 2 metų vadovavimo darbo patirties.
*Turėti patirties pastatų priežiūros srityje.
*Aukštasis techninis - inžinerinis arba vadybos išsilavinimas.
*Gerai mokėti lietuvių kalbą žodžiu ir raštu, rusų - anglų kalbos mokėjimas – privalumas.
*Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Įmonė siūlo:
*Įdomų, dinamišką darbą.
*Visas socialines garantijas ir darbui reikalingas priemones.
*Sprendimų ir idėjų laisvę, savo atsakomybių ribose.
*Kompetenciją atitinkantį bazinį atlygį nuo 1800 iki 2200 Eur. į rankas ir motyvacinius priedus (papildomos premijos nuo skyriaus rezultatų).